Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2007 14:32 - Въпроси които се задават на управителя на ЕС
Автор: etajna Категория: Други   
Прочетен: 4251 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2007 14:33


-              Коя част от инсталациите се поддържа от живущите и за кои части, ремонтите се поемат от всички? Наистина през апартаментите преминават общи инсталации, но смятам, че трябва да се ремонтират от съответния апартамент или ако е между двата апартамента – или от долния или от двамата съседи; Когато е повреден щтранг, който е само за средните апартаменти например, ремонтът да се поема само от тях. Логиката: не е без значение грижата която се полага за тези инсталации – някои ги боядисват и пазят сухи, в други жилища тръбите се държат ръждясали. В някои щрангове съседите решеват да си подменят инсталацията, слагат по-съвременна, по-надеждна, но те влагат средства – не е редно да плащат за повреди в инсталациите по другите щрангове. Тези въпроси могат да се решават на парче от Общото събрание – постфактум, или да залегнат в правилника.   -              Деца и младежи пред входа – вдигат шум и правят боклуци – като управител трябва да им направиш забележка! – Правил съм забележка на децата и виждам, че приемат забележките ми. Всепак на тази възраст не може да се очаква някаква дисциплина.   -              Какви такси трябва да се събират и за кои хора? Трябва ли да се събират такси за децата – асансьор, електричество, чистачка и от каква възраст нагоре? Този въпрос, за децата не е обсъждан при нас, но може би има някакво опщоприето правило. Например децата над 7г. са вече ученици и ходят самостоятелно на училище, ползват асансьор и т.н. Иначе, когато някой си е на село половин година, или някакъв период над 1 месец, е редно да не му се събират такси.     -              Не трябва ли да се събират такси за кучетата? На Общото събрание беше решено да не се събират, с мотива, че трудно ще се накарат притежателите на кучета да си плащат. Разпространена е практиката собствениците на куче да заплащат една такса за чистач и за него.   -              В един от апартаментите, постоянно идват роднински деца и внуци. Не трябва ли да им се събират такси, за това, че присъствието им е осезателно за входа? Мога да разговарям с тези хора, но ако ми бъде възложено от Общото Събрание.   -              Едното жилище е общинско и живущите са наематели. Според някои, ремонтите трябвало да са за сметка на наемателите, според други на общината. Предполагам, че в договора им го пише, защото е важна клауза.   Сигурно има много други въпроси, но засега това се сещам.  



Гласувай:
0



1. анонимен - нагли съседи, щяли да ме съдят ...
10.01.2008 18:50
началник, имам малко въпросчета, едно апартаменче никога не съм живял в него, беше повечето време под наем, наемателите са си плащали месечните вноски за текущи разходи, асансьор и чистачка и тнт.; после известно време стоя празен; после реших сам да му направя основен ремонт, доста се проточи, вечер след работа, събота, неделя когато може, никога не съм преспивал и една нощ, та наглите селяци ме плашат със изпълнителен лист за 3 годишни вноски + лихвите; каква е процедурата точно и какви са действията срещу нея, щото явно си нямат идея каква е разликата между собственик и обитател ...

и още преди 9 месеца решиха да се платят по 150 лева за ремонт на покрива, като голям балък ги платих, а досега нищо не е пипнато, каква е процедурата, тоя път аз да им извадя изпълнителен лист и да ми върнат парите ?
цитирай
2. maev - хубаво е че си платил за покрива.
03.03.2008 13:51
можеш да си искаш парите, ако са похарчени за друго.
... и то ако е без решение на Общото събрание.


Малко ми е смешно, някой като почне да издребнява за левчета. Всъщност ремонтите доста замърсяват, а собствениците понякога се опитват да се откачат от плащане на сметки, защото през това време примерно 5-6 месеца не обитавали жилището.

Много ми е жал за такива хорица, които клинчат и се правят на бедни, като искат всичко да се поеме от съседите.

Засега съм похарчил над 300лв, свои пари за разни неща във входа. Да речем, до края на годината ще станат към хилядарка. Тогава разни чичковци и лелки дето не са си плащали вноските, ще почнат да ме обвиняват че съм правил далавери, че съм присвоявал общите пари...

Аз смятам, че ако някой не обитава жилището си трябва да плаща по-високи такси, защото жилището му крие редица рискове за съседите. (наводнение, пожар, кражби)

Жилището не е нещо, което просто можеш да си позволиш да заключиш и да оставиш без грижи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: etajna
Категория: Други
Прочетен: 3087799
Постинги: 16
Коментари: 1048
Гласове: 259
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930